Małopolskie Forum Paintballowe
Strona glówna Wycior
małopolskie forum paintballowe
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Stara Prochownia - D-DAY 2009r.
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Strona Główna -> Gry Scenariuszowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mroofeq



Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 2
Skąd: Żywiec

PostWysłany: Wto Sie 11, 2009 12:31 pm    Temat postu: Stara Prochownia - D-DAY 2009r. Odpowiedz z cytatem

ZAPROSZENIE
Stara Prochownia „D-DAY” 2009r.
Serdecznie zapraszamy wszystkich na grę scenariuszową w dniu 13 września 2009r na terenie Starej Prochowni w Międzyrzeczu Górnym (koło Bielska –Białej).

Organizatorzy :
- asr-centrum .pl
- adventure-poland.com
- JARHEADS Paintball Team

Dojazd: http://www.zumi.pl/trasa.html?xs=18.928952&ys=49.840064&xk=19.034816&yk=49.847808&v=true&utf=1 (trasa dojazdu od TESCO Bielsko - Biała)

Możliwość przyjazdu dzień wcześniej na teren prochowni z namiotem lub przyczepą (teren pola namiotowego i parkingu ogrodzony).
Parkingi usytuowane na terenie starej prochowni. Z parkingu uczestnicy przemieszczą się w kolumnie, w osłonie pojazdów wojskowych z czasów II Wojny Światowej.
Odprawa i start gry:

Odprawa o Godzinie 9:30
Start gry o godzinie 11.00

Strony konfliktu i podział sił;
- Alianci (60%)
- Wojska Niemieckie (40 %)

Wpisowe:
- 45 zł wpłata przelewem
- 50 zł wpłata na miejscu
Dane do przelewu:
Anna Jakubiec
57114020040000310262488563
Opis przelewu; D-DAY, imię i nazwisko, drużyna


Wypożyczenie sprzętu:
- Komplet: 25zł (max 50 kompletów)
- maska 10zł, magazynek 5zł, butla 10zł, mundur 10zł
Kulki:
BYO!!!

Możliwość zakupu kulek na miejscu. Marki DXS oraz RPS. Bardzo atrakcyjne ceny, szczegóły już wkrótce.

W cenie wpisowego:
- organizacja imprezy, animacja i przygotowanie scenariuszy
- samochody wojskowe transportowe z czasów II wojny światowej
- sędziowanie
- ID dla każdego uczestnika
- gorący posiłek (wojskowa grochówa + herbata)
- HP (2 sprężarki po 1 dla każdej ze stron konfliktu).
- Co2 (2 stanowiska, po 1 dla każdej ze stron konfliktu).
- chrono stacjonarne i lotne
- pole namiotowe ogrodzone (dostępne od soboty 12 września 2009r. )
Organizator zapewnia również:
- Catering w atrakcyjnych cenach

Kontakt:
- kom: 0 605 032 654
- e-mail: asr.centrum@wp.pl
- gg: 6343924 (mroofeq)
- www: asr-centrum.pl

REGULAMIN:
-Każdy gracz bierze udział w grze tylko i wyłącznie na własną odpowiedzialność.
-Każdy gracz jest świadom ryzyka jakie istnieje podczas gry w paintball.
-Osoby nietrzeźwe, których zachowanie będzie zagrażało bezpieczeństwu własnemu bądź innych graczy będą wypraszane z terenu na którym organizowana jest gra.
-Zabrania się przemieszczania lub usuwania biało-czerwonej taśmy która wyznacza teren do gry.
-Parking i pole namiotowe oraz strefa cateringu jest strefą bezpieczną a co za tym idzie wolną od ognia!!!!
-Szpital jest strefą bezpieczną a co za tym idzie wolną od ognia!!!!
-Przestrzeliwanie markerów przed walką dozwolone jest tylko i wyłącznie w miejscu gdzie usytuowane jest CHRONO!!!!
-Dopuszczalna prędkość wylotowa kuli z lufy markera max 300 fps.
-Osoby z przegrzanymi klamkami 300-350 fps złapane podczas gry utracą możliwość leczenia się, a co za tym idzie po pierwszym trafieniu będą musiały opuścić pole gry. W wypadku gdy sytuacja się powtórzy lub szybkość wylotowa będzie większa niż 350 fps, gracz zostaje usunięty z imprezy
-Każdy uczestnik jest zobowiązany poddać się kontroli chrono przed rozpoczęciem 1 scenariusza, oraz podczas gry na żądanie sędziego.
-Barrelbagi obowiązują we wszystkich miejscach poza strefą chrono i terenem gry.
-Bezwzględnie zabronione jest zdejmowanie masek na polu gry.
-Pirotechnika jest dozwolona (tylko ta wytwarzająca dym).
-Zabrania się podnoszenia, odrzucania, odkopywania używanych środków pirotechnicznych.
-"Nieśmiertelni" złapani na tym procederze przez sędziów tracą możliwość leczenia się.
-Nie grający nie płacą wpisowego.
-Osoby fotografujące mają obowiązek posiadania masek i kamizelek odblaskowych.
-Wypożyczenie sprzętu odbywa się za okazaniem Dowodu Osobistego i pozostawieniu go w depozycie wypożyczalni oraz uiszczeniu opłaty za wypożyczenie. Do wypożyczenia: Markery Tippman, Butle Co2, maski JT NVADER.
-Gracz po zapoznaniu się z niniejszym regulaminem i zgadzający się z jego postanowieniami, chcąc wziąć udział w grze zobowiązany jest do jego podpisania. Swoim dobrowolnym podpisem zaświadcza, że zapoznał się z regulaminem gry, jest świadom istniejącego ryzyka oraz zobowiązuje się przestrzegać wszystkich punktów zawartych w tym regulaminie.

SCENARIUSZ I ZASADY GRY:
Założenia ogólne:
Gramy 2 scenariusze; pierwszy 2,5 a drugi 1,5 godziny.
W 1 scenariuszu brak limitu życia. Gracz po trafieniu zmierza do szpitala, gdzie czeka na możliwość powrotu do gry opisaną w szczegółach danego scenariusza. W szpitalu poza leczeniem można zaopatrzyć się w HP, Co2, kulki, wodę oraz odpocząć .

Przerwa pomiędzy scenariuszami 60minut:

Wejście na teren od godziny 12:00 w sobotę 12 września.

Odprawa i znakowanie drużyn o Godzinie 9:30 według zgłoszeń na PSI. W wypadku gdyby podział stron był inny niż zakłada scenariusz, wyrównanie zastąpi na miejscu.
Start gry o godzinie 11:00 13 września 2009r.
Zakończenie około godziny 16:00 – 16:30

Scenariusz 1:
Alianci:
Zadanie główne:
Alianci musza opanować całą plaże w Normandii i opanować trzy bunkry dowodzenia obroną niemiecką. Startują z pięciu 20 osobowych barek desantowych rozmieszczonych na plaży co 50 metrów, w wypadku większej ilości uczestników start odbędzie się na dwie tury. leczenie odbywa siew szpitalu (strefa bezpieczna). Po leczeniu żołnierze trafiają do barki i po jej zapełnieniu (20 osób) zostają wypuszczeni do gry.
Zadania dodatkowe;
Jednostki Desantowe lądują na tyłach obrony Sił Niemieckich . Z powodu rozproszenia ostrzałem po wylądowaniu muszą zebrać się w punkcie zbiorczym. Ich celem jest odnalezienie przedstawicieli Ruchu Oporu Wolej Francji (To oni mają kopertę z zadaniami)

Niemcy:
Zadanie główne:
Wojska Niemiecki po rozlokowaniu bronią plaży i bunkrów dowodzenia. Musza utrzymać teren do końca przewidywanego czasu gry.
Zadania dodatkowe;
Osłaniać most prowadzący z plaży do szpitala przed wysadzeniem lub przejęciem przez siły wroga.
Leczenie Niemców odbywa się w szpitalu (strefa bezpieczna). Po trafieniu żołnierz niemiecki udaje się do punktu odbioru rannych i czeka na zapełnienie się ciężarówki (10-20 osób). Następnie wyjazd do szpitala i powrót na pole gry.

SCENARIUSZ II juz niebawem...

Granice pola gry:
W takcie grania nie wychodzimy poza granice pola oznaczone biało-czerwoną taśmą i nie prowadzimy ognia w kierunku osób za granicą pola. Za wysoce niehonorowe traktowane będzie prowadzenia ognia zza tej granicy do graczy pozostających na terenie pola. Osoba opuszczająca teren gry zobowiązana jest zabezpieczyć marker poprzez założenie barrelbaga.

Oznakowanie zawodników:
Sugerowany podział mundurów w scenariuszu:
–Siły niemieckie (mundury czarne , Flectarn, kopie i oryginały z II wojny )
- Alianci: wszystkie pozostałe.
W wypadku niewykonalności takiego podziału, będzie naklejana kolorowa taśma na rękawach munduru oznaczająca stronę.

Strony konfliktu i podział sił:
- Alianci (60%)
- Wojska Niemieckie (40 %)

Trafienia śmiertelne:
Na scenariuszu obowiązuje gra na "splaty". Zawodnik który nie jest w stanie stwierdzić czy został oznaczony splatem powinien zgłosić się do sędziego w celu sprawdzenia. Sędziowie będą eliminować osoby grające ze splatami.

Zasady leczenia:
Leczenie w szpitalu wyznaczonym poza terenem gry. Schodzący do szpitala lub w miejsce z którego będą transportowani do szpitala sygnalizują ten fakt trzymając jedną z dłoni na głowie.

Komunikacja:
- Alianci: kanały 1 lub 2
- Niemcy: kanał 3 lub 4
- Sędziowie: kanał 5
- Organizator: kanał 6,7 i 8
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG
Mroofeq



Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 2
Skąd: Żywiec

PostWysłany: Sro Sie 12, 2009 6:23 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tu można się dopisać:
http://paintball.info.pl/forum/viewtopic.php?t=24064
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG
BaRtC



Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 305
Skąd: Valkyrie Team

PostWysłany: Pon Sie 31, 2009 8:50 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wybiera się ktoś na to sceno?Smile Ja bym się wybrał, ale tak samemu to z du...to nie fajnie;)fajnie by było większą reprezentacje Krakowa zobaczyć...Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Majster JH



Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 1
Skąd: Bielsko - Biała

PostWysłany: Wto Wrz 01, 2009 10:04 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie nowe informacje :
Dla atrakcyjności imprezy załatwione są grupy rekonstrukcyjne które odprowadzą graczy na teren scenariusza i uatrakcyjnia całą otoczkę. Będzie mała inscenizacja w przerwie mini walka na ślepaki itd.…
Jeżeli nic się nie zawali

Strona Niemiecka :
Dwa motorki z bocznym wózkiem , szpital polowy (w formie dioramy co ciekawostką sanitariusz niemieckie) . Prawdopodobnie Renault i 37 mm armatka, Pojazd karetka 10 -15 osób w ful wypasie z epoki .
Strona Aliantów :
W piątek zadatkujemy Half Trucka( wersja przeciwlotnicza 4x 12,7mm ) i Jeep Willysa oraz kilku amerykanów .

Mam nadzieje ze będzie ciekawie .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Lord Gregor [Assassins]
Site Admin


Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 569
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sro Wrz 02, 2009 9:15 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nikogo nie ma w krakowie kto mialby ochote sie wybrac na scenariusz? osobiscie szczerze polecam. chlopaki z Jarheads raczej slyna z zajawkowych gier. na pewno jest to duzo ciekawsze niz napieprzanie sie w 20 osob.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Rico [Jastrząb]



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 501
Skąd: KWKP Jastrząb

PostWysłany: Sro Wrz 02, 2009 7:37 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No kuźwa ja o tym myślę aby tam paczką pojechać ale dopiero co z Saltka wróciliśmy, rany jeszcze nie zabliźnione a tu w najbliższą sobotę TGO III 09 i dalej za tydzień Stara Prochownia na wyjeździe!... Confused Heh nie wiem jak chłopaki z kaską wyrobią... Evil or Very Mad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Lord Gregor [Assassins]
Site Admin


Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 569
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw Wrz 03, 2009 5:42 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

z tego co patrzylem na PSI ma byc pare teamow z warszawy wiec zapowiada sie bardzo ciekawie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Rico [Jastrząb]



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 501
Skąd: KWKP Jastrząb

PostWysłany: Czw Wrz 03, 2009 12:22 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A Wy Grzesiu pojechalibyście a jak tak to w jakim składzie? Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
JerryRootlet



Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 267
Skąd: Outsiders Team

PostWysłany: Pią Wrz 04, 2009 5:55 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

My też rozważamy wyjazd na tą imprezkę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Rico [Jastrząb]



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 501
Skąd: KWKP Jastrząb

PostWysłany: Pią Wrz 04, 2009 9:09 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A to widzę że może pojechać całkiem niezła paczka z Kraka!... Twisted Evil Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Rico [Jastrząb]



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 501
Skąd: KWKP Jastrząb

PostWysłany: Sro Wrz 09, 2009 10:45 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No Panie i Panowie dopisywać się kto jedzie!? My się zbieramy na wspólny wyjazd w niedzielę rano tak ok. 7-7:30 ze stacji Orlen na Ruczaju, róg ulic Grota-Roweckiego i Rostworowskiego, tam gdzie zawsze!

1-10. Jastrzębie & Friends
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
BaRtC



Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 305
Skąd: Valkyrie Team

PostWysłany: Sro Wrz 09, 2009 11:53 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

1-10. Jastrzębie & Friends
11. BaRtC
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
wojtekgg



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 158
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw Wrz 10, 2009 7:16 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

1-10 jastrzab
11 bartc
12 voy
13 qosteq
14 ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Rico [Jastrząb]



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 501
Skąd: KWKP Jastrząb

PostWysłany: Sob Wrz 12, 2009 12:11 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

1-10. Jastrzębie & Friends
11. BaRtC
12. Tonda
13. Voy
14. Kosteq
15. ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Muzzy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 246
Skąd: www.OutsidersTeam.pl

PostWysłany: Sob Wrz 12, 2009 5:57 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

1-10. Jastrzębie & Friends
11. BaRtC
12. Tonda
13. Voy
14. Kosteq
15. Muzzy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Strona Główna -> Gry Scenariuszowe Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group