Małopolskie Forum Paintballowe
Strona glówna Wycior
małopolskie forum paintballowe
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Sturmwind 2 ---4 pażdziernik 2009
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Strona Główna -> Gry Scenariuszowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
shadow
Her PAPA admin


Dołączył: 28 Paź 2007
Posty: 491
Skąd: krakow

PostWysłany: Czw Wrz 03, 2009 4:53 am    Temat postu: Sturmwind 2 ---4 pażdziernik 2009 Odpowiedz z cytatem

STURMWIND-----WICHER
Wszystkich miłośników leśnego strzelania z elementami taktyki i współdziałania zapraszamy na 2 edycje scenariusza leśnego pod kryptonimem Sturmind 2 (wicher 2) która odbędzie się 4 października 2009. Jest to kontynuacja imprezy, która odbyła się 20 kwietnia 2008 r. (http://www.wycior.pl/viewtopic.php?t=799)
Tym razem również zagramy w bardzo malowniczym kamieniołomie w m Miękinia (kolo Krzeszowic)
Serdecznie zapraszamy
Wszystkie dodatkowe informacje znajdziecie na stronce www.tgo.krakow.pl w dziale newsy oraz na forum TGO
TGO TEAM

Rejestracje rozpoczynamy od 15 wrzesnia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Rico [Jastrząb]



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 501
Skąd: KWKP Jastrząb

PostWysłany: Czw Wrz 03, 2009 12:28 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jastrzębie ma się rozumieć będę na 100% w składzie ok. 12-14 osób! Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
bz_ziemniak



Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 5

PostWysłany: Pią Wrz 11, 2009 3:37 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

12-14. Jastrzębie
15. Ziemniak
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
forint



Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 26
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon Wrz 14, 2009 7:21 pm    Temat postu: pierwszy raz Odpowiedz z cytatem

Ja jestem nowy i też bardzo chętnie pojade z wami przetestować swoje umiejętności. Chcę się wkręcić w woodsball. Z racji tego że nie wiem jeszcze gdzie się spotykacie, czy trzeba samemu dojechać proszę o informację.

16. forint
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Muzzy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 246
Skąd: www.OutsidersTeam.pl

PostWysłany: Pon Wrz 14, 2009 10:57 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Forint na wszelakie takie zabawy trzeba dojechać samemu, jeśli nie masz transportu wciągasz w Painta kolegów którzy mieszkają obok ciebie, i afto mają. Razz
Jak takich nie masz to w okolicach danego terminu piszesz na forum podajesz nr tel, i zawsze znajduje się ktoś kto może cię podwieźć, przynajmniej z jakiś strategicznych miejsc w KRK (np. rondo Ofiar Katynia).
A jak to nie pomoże to rower, komunikacja wszelakiego autoramentu, albo łapiesz stopa jak to kiedyś zrobił Szczupły, wybiegając pijany na drogę w ciuchach i z markerem w dłoni. Laughing Laughing Laughing

PS
Listę się kopiuje, jest wtedy bardziej przejrzyście Smile

Pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Tonda



Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 672
Skąd: Valkyrie Team

PostWysłany: Pon Wrz 14, 2009 11:44 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

12-14. Jastrzębie
15. Ziemniak
16. Forint
17. Tonda Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Muzzy



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 246
Skąd: www.OutsidersTeam.pl

PostWysłany: Wto Wrz 15, 2009 11:20 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

12-14. Jastrzębie
15. Ziemniak
16. Forint
17. Tonda
18. Muzzy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
wojtekgg



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 158
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto Wrz 15, 2009 6:45 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

12-14. Jastrzębie
15. Ziemniak
16. Forint
17. Tonda
18. Muzzy
19. VOY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Rico [Jastrząb]



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 501
Skąd: KWKP Jastrząb

PostWysłany: Sro Wrz 16, 2009 5:19 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

1-14. Jastrzębie
15. Ziemniak
16. Forint
17. Tonda
18. Muzzy
19. VOY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
BaRtC



Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 305
Skąd: Valkyrie Team

PostWysłany: Sro Wrz 16, 2009 9:18 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

1-14. Jastrzębie
15. Ziemniak
16. Forint
17. Tonda
18. Muzzy
19. VOY
20. BaRtC

(jakaś cena i nr konta by sie przydały:P)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
shadow
Her PAPA admin


Dołączył: 28 Paź 2007
Posty: 491
Skąd: krakow

PostWysłany: Czw Wrz 17, 2009 8:39 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

STURMWIND - WICHER

Wszystkich miłośników leśnego strzelania z elementami taktyki i współdziałania zapraszamy na 2 edycje scenariusza leśnego pod kryptonimem Sturmind 2 (wicher 2) która odbędzie się 4 października 2009. Jest to kontynuacja imprezy, która odbyła się 20 kwietnia 2008 r.
Tym razem również zagramy w bardzo malowniczym kamieniołomie w m Miękinia (kolo Krzeszowic)
Serdecznie zapraszamy
Wszystkie dodatkowe informacje znajdziecie na stronce www.tgo.krakow.pl w dziale newsy oraz na forum TGO

więcej...
WPROWADZENIE/zarys historyczny

Wiosna 1944 roku Teren Zamojszczyzny Puszcza Solska
To tutaj stacjonują i stąd prowadzą działania dywersyjne bardzo liczne oddziały partyzanckie polskie i radzieckie. Niezwykle skutecznie paraliżują one niemiecką komunikacje, niszczą transporty sprzętu wojskowego i amunicji, które dostarczają zaopatrzenie na front wschodni. Partyzanci prowadzą również wiele akcji dywersyjnych i całkowicie przejmują kontrole nad obszarami leśnymi Puszczy Solskiej. Ponieważ działania partyzantów poważnie zagrażają zbliżającemu się frontowi niemiecko-radzieckiemu niemieckie dowództwo decyduje się na przeprowadzanie 2 poważnych operacji antypartyzanckich pod kryptonimem STURMWIND. Do ich przeprowadzenia Niemcy wydzielają poważne siły wojskowe liczące około 30.000 ludzi, wspierane artylerią, lotnictwem i bronią pancerną.
ZAŁOŻENIA

W pierścieniu P1- partyzanci // N2 siły niemieckie zakładają polową bazę organizując również jej system obrony i ochrony. W centralnym punkcie pierścienia (bazy) znajduje się namiot polowy który jest stanowiskiem dowodzenia ,miejscem odpraw i polowym szpitalem Odległość pomiędzy zewnętrznym pierścieniem a środkiem bazy wynosi 100 metrów i jest to teren bezwzględnie wykluczony z gry.
• W bazach znajduje się zaopatrzenie w amunicje i gazy.
• Bazy nie można zniszczyć.
• Bazę można otoczyć (zablokować) uniemożliwiając z niej wyjście i dotarcie do niej.

LECZENIE/MEDYCY

Leczenie rannych odbywa się tylko w namiocie (szpitalu) i jest przeprowadzane w każdej 30 minucie gry.(wszyscy gracze znajdujący się w namiocie-szpitalu zostają wyleczeni.) Czasem koordynuje głowny animator i podaje go droga radiową koordynatorom w bazach polowych.
Na wyposażeniu polowego szpitala znajduje się apteczka z polowymi pakietami medycznymi.
W polowych bazach znajduje się polowy punkt leczenia oraz 20 podstawowych pakietów medycznych na „start”
W każdej 30 minucie gry polowe bazy główne otrzymują dodatkowe 10 pakietów medycznych. (pakiety wydaje animator w bazie)
Każda strona konfliktu posiada medyka, który może leczyć własne jednostki na polu walki
Medyk posiada opaskę i torbę medyczną. Jednorazowo w torbie medycznej znajduje się 5 pakietów medycznych. Pakiet medyczny jest jednorazowego użytku (jednym pakietem można wyleczyć tylko jednego żołnierza).
Jeśli medyk zużyje wszystkie pakiety medyczne z torby może wrócić do bazy głównej w celu uzupełnienia torby medycznej o następne 7 pakietów.
Jeśli medyk zostanie zabity na polu walki wraca do bazy głównej i podlega normalnemu leczeniu w polowym punkcie medycznym.
Wszystkie pakiety medyczne, które posiada mogą zostać przejęte przez wroga stronę konfliktu i mogą zostać wykorzystane do leczenia własnych oddziałów.
”zastrzelony” medyk ma obowiązek oddać pozostałe pakiety medyczne z torby medycznej wrogiej jednostce o ile dostanie takie polecenie od tej jednostki.
SAPERZY

Każda ze stron konfliktu posiada sapera. Wykonuje on zadania związane z podłożeniem lub rozbrojeniem ładunków wybuchowych. Saper posiada opaskę z nadrukiem „S”
Tylko saper MOŻE przenosić ładunki wybuchowe!!!!
Ładunki wybuchowe są przenoszone przez sapera tylko i wyłącznie w walizkach!
„Trafiony” saper wraca do bazy i podlega normalnemu leczeniu w polowej bazie.
Walizka i materiały wybuchowe, które posiada saper mogą zostać przejęte przez wrogie jednostki i zostać wykorzystane do własnych celów.
„zastrzelony” saper pozostawia walizkę w miejscu trafienia (widoczne miejsce) i wraca do bazy
Walizkę może przejąć tylko wrogi saper!!!
Plan imprezy

• 9:00 wydawanie ID
• 9:30 rozprowadzenie uczestników do polowych baz
• 10:00- 13:00 Czas trwania scenariusza nr I
• 13:00 14:00 Przerwa obiadowa
• 14:00-14:30 Powrót do baz głownych
• 14:30 – 16:00 Czas trwania scenariusza II
Uwagi

• Zadania główne oraz dodatkowe dla każdej ze stron są utajnione i będą przekazywane w trakcie trwania scenariusza w zalakowanych kopertach.
• Do każdego zadania przygotowana jest podpowiedź i dokładne instrukcje.
• Graczom którzy czekają na leczenie zabrania się opuszczać pierścień bezpieczeństwa pod rygorem usunięcia z pola gry
• Ilość amunicji w zależności od zadań (nie lub ograniczona)
• Zejście z pola gry w trakcie trwania scenariusza wyklucza ponowne wejście.
• Punktacja w zależności od wykonanego zadania. Istnieje możliwość zdobycia punktów dodatkowych.
• Każde przekroczenie linii bezpieczeństwa jest równe z utrata życia.
• Otwarcie ognia w pierścieniu bezpieczeństwa będzie karane usunięciem z dalszych rozgrywek
Podział sił i środków:
Strona niemiecka

• Oddziały ss-totenkopf – ochrona i obrona bazy,
• Oddziały Waffen ss -- siły szybkiego reagowania wykonujące określone zadania.
Strona Polska

• Oddziały BCh--- ochrona i obrona bazy,
• Oddziały AK---siły wykonujące określone zadani a i prowadzące dywersje.

Przyjmuje się iż skład liczebny poszczególnych grup może ulegać zmianie w zależności od przydzielonego zadania. Możliwe jest również zamiana ludzi pomiędzy oddziałami. Organami decyzyjnymi w obydwu sytuacjach są dowódcy oddziałów.

Oddziały ochrony i zabezpieczenia (BCh i ss totenkopf) wyznaczyć :
1 osoba jako saper
1 osoby jako medyk
Ilość żołnierzy konwojującej wyżej wymienione grupy w gestii dowódcy
Logistyka

Cennik:
wpisowe - 35 zł (wpłata na konto), 45 zł (w dniu imprezy, jeśli będą wolne miejsca)

wypożyczenie kompletu sprzętu + 500 kulek (kamizelka taktyczna, ochraniacze, mundur, marker , maska) – 75 zł
zastaw za wypożyczenie barellbaga – 10 zł (do zwrotu po oddaniu barellbaga)

W cenie wpisowego są:
• animatorzy,
• płyn i ręczniki do wycierania masek, w bazach
• sędziowanie i obsługa „szpitali”,
• identyfikatory
• HP (kompresor) Co2 (banki HP w każdej bazie, CO2 tylko w punkcie logistycznym)
• środki pirotechniczne
• ciepła grochówka wojskowa, herbata i kawa.
• Kamera+ foto
Dodatkowo będzie rozbity punkt cateringowy (grill, grzane napoje itp.)

Rejestracja.

Rejestracja droga e-mailowa do dnia 27.09.2009 ( g 24:00) (formularz rejestracji na stronie www.tgo.krakow.pl w dziale kontakt. W formularzu należy wpisać Imię i Nazwisko, adres email, a w polu „treść wiadomości” wpisać STURMWIND 2 zgłoszenie oraz ilość osób zgłaszanych (o ile osoba zgłaszająca zabiera ze sobą innych graczy) Po dokonaniu rejestracji i dokonaniu płatności na konto organizatora –emailem zwrotnym (na adres podany podczas rejestracji) zostanie przesłanie potwierdzenie udziału w imprezie.


Dane do przelewu

Bożena Nicińska
32-002 Węgrzce Wielkie
Węgrzce Wielkie 616
nr konta 55114020040000370261309464
z dopiskiem Sturmwind2
Serdecznie zapraszamy
TGO TEAM

Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania scenariusza jeżeli do dnia 27 września 2009 ilość zarejestrowanych graczy bedzie mniejsza niż 60 osób.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
meni



Dołączył: 28 Paź 2007
Posty: 586
Skąd: Outsiders

PostWysłany: Czw Wrz 17, 2009 10:09 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Będzie padać czy nie. Zbieram zakłady Very Happy A swoją drogą trzeba sie pojawić na sceno
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Lord Gregor [Assassins]
Site Admin


Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 569
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią Wrz 18, 2009 12:15 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

strona niemiecka:
1-12. Jastrzębie
13-16. Gregor, Kaiser, Kubala, Lupus
17-22. Armia Czarnego Lolka
23.....

strona AK
1.....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Nitka [Szturman]



Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 30
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon Wrz 21, 2009 8:31 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

strona niemiecka:[/b]
1-12. Jastrzębie
13-16. Gregor, Kaiser, Kubala, Lupus
17-22. Armia Czarnego Lolka
23.....

strona AK
1-9 Szturman
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Malczan



Dołączył: 01 Sie 2009
Posty: 14

PostWysłany: Czw Wrz 24, 2009 6:11 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

strona niemiecka:[/b]
1-12. Jastrzębie
13-16. Gregor, Kaiser, Kubala, Lupus
17-22. Armia Czarnego Lolka
23. Malczan
24...

strona AK
1-9 Szturman
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Strona Główna -> Gry Scenariuszowe Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group