Małopolskie Forum Paintballowe
Strona glówna Wycior
małopolskie forum paintballowe
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
Strzelamy coś 2.12 ?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Strona Główna -> Terminarz spotkań
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Misiaq



Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 289
Skąd: Kraków , OUTSIDERS TEAM

PostWysłany: Sro Lis 28, 2007 9:08 pm    Temat postu: Strzelamy coś 2.12 ? Odpowiedz z cytatem

Twisted Evil
Panowie moze cos pomalujemy ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
ZENITH



Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 48
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw Lis 29, 2007 12:49 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Twisted Evil
ZENITH, MAZUR, oraz MAGNUM zgłaszają gotowość najlepiej na łopiance bo mamy blisko Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Vizier
Gość





PostWysłany: Czw Lis 29, 2007 8:24 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bedziemy sie strzelac na pasterniku Smile dzis bedzie juz pelne info na ten temat Smile
Powrót do góry
Lord Gregor [Assassins]
Site Admin


Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 569
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw Lis 29, 2007 9:53 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a czemu panowie nie chcecie ruszyc kurnikow za niepolomicami? barzdo fajne i duze budynki... na taka pogode super
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Vizier
Gość





PostWysłany: Czw Lis 29, 2007 10:37 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bo my jestesmy przeszkoleni przez shadowa i sie zimy nie boimy ! Very Happy
dowcip bez sensu :
wiecie co robi kura w pralce ?
bo tam ziarno jest Wink
Powrót do góry
milo



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 10
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Czw Lis 29, 2007 11:14 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ktos juz wie jaka bedzie orientacyjna liczba osob?
bedzie HP?

z tarnowa moze byc okolo 5-6 osob... choc mamy plan pojechac na FORESTCAMP pod czestochowe..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Vizier
Gość





PostWysłany: Czw Lis 29, 2007 11:45 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak bedzie hp,sadze ze kolo 15 osob napewno sie zbierze Smile
Powrót do góry
Misiaq



Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 289
Skąd: Kraków , OUTSIDERS TEAM

PostWysłany: Pią Lis 30, 2007 8:36 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No ja sie pisze na pasternik rekami i nogami Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
RYBA



Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1916
Skąd: ASSASSINS

PostWysłany: Pią Lis 30, 2007 9:53 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witka, ja tez sie pisze!! Widzimy sie na parkingu jak zwykle:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
damian



Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 11
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią Lis 30, 2007 7:55 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Vizier miałeś zamieścić dodatkowe informacje,czyli o której i gdzie się spotykamy-zastał nas piątek wieczór a info nadal nie ma,a ludzie chcą postrzelać,więc szanownie odpisz żeby wszystko było jasne Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Vizier
Gość





PostWysłany: Sob Gru 01, 2007 5:57 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z powodu waznego wyjazdu shadowa ,i mojej niedyspozycji niedzielne strzelanie na pasterniku,pierwszy raz to sie zadarza za caly sezon ale niestety musze odwolac,bardzo przepraszam ze tak pozno,ale obchodze lekko chucznie andrzejki Razz czyli swoje imieniny i ledwo dycham a tu znow trzeba bedzie walczyc.... Crying or Very sad
Powrót do góry
Misiaq



Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 289
Skąd: Kraków , OUTSIDERS TEAM

PostWysłany: Sob Gru 01, 2007 6:52 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

My w takim razie uciekamy na Łapianke , czas 10:00 cet

pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
RYBA



Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1916
Skąd: ASSASSINS

PostWysłany: Sob Gru 01, 2007 6:56 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witka!!!!! No Misiak na 100% racji!!!!
Przenosimy sie na łapianke!!!!!!!
Meldujcie kto sie pojawi!!!!!!!
Ta decyzja moze pomieszac szyki tym co nie wejda na Forum teraz!!!!!!
Rano pojada na pasternik i kupa!!!!!!!!!!!!

Widzimy sie o 10 na łapiance!!!!!
DoZo[/list]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Vizier
Gość





PostWysłany: Sob Gru 01, 2007 8:54 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

...
Powrót do góry
Misiaq



Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 289
Skąd: Kraków , OUTSIDERS TEAM

PostWysłany: Nie Gru 02, 2007 8:28 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No serdecznie gratuluje Panu moderatorowi , widze ze umiejętność skracania wypowiedzi które mu nie pasują jest dopracowana idealnie ... teraz dopisek zmienił bym na dramatyczny a nie przeciętny
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Strona Główna -> Terminarz spotkań Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group